Oj, inte ens sett att jag fått svar här.
Quote:
Om man tänker att något ska hända, så kommer det att hända och tänker man att något inte ska hända, så händer det inte... kanske lite flummigt, men hänger du med hur jag menar?
Ja, jag tror det. Det är ju alltid svårt att inte tänka för mycket dock, men det är nog lättare när man har något att göra. Ska börja studera i höst och just nu är jag totalt livrädd att jag inte ska klara det, helt ny situation eftersom jag inte studerat på universitet tidigare.
Jag tror nog att jag alltid kommer tänka på det, ungefär en gång per dag, men jag klarar av det. Helt går det ju inte att låta bli att tänka på det, får acceptera att det kommer finnas där.
Jag tänker inte mkt på ärren längre, mest för att jag umgås med människor som vet och inte chockas utav det, så jag tänker inte på det i andra situationer egentligen heller. De symboliserar ju en jobbig tid som jag faktiskt tog mig igenom.
Man kan ju alltid måla över dem de dagar man känner att man inte vill ha så mkt fokus på dem, med någon sorts bodyart.