Idag känner jag mig lite yr och "svag" och otroligt trött. Jag misstänker att det är näringsbrist. Igår åt jag jättedåligt. Dock, så har jag gjort något bra. Jag har berättat om mina ätproblem för den personal som jag har störst förtroende för. Hon har förklarat för mig vad som kommer att hända om jag fortsätter så här och så har hon berättat vad jag kan äta osv. Problemet är den att jag ju VET att jag gör fel och att det bara är skadligt att hålla på som jag gör, men ändå kan jag inte förmå mig att äta! Det känns som om jag har ett tvång över mig! Jag vill ju INTE dra på mig en ätstörning som kanske slutar med att jag får anorexia!! Men nä, jag vill inte äta! Jag KAN inte äta! Nu väntar jag bara på att få svar från min läkare samt ätstörningsenheten där jag bor. Har mailat till bägge. Personalen som jag pratade med sa att det kan sluta med att de kommer in till mig varje dag och övervakar att jag äter. Dock kan de ju inte tvångsmata mig, så jag hoppas verkligen att jag får något bra råd från dem jag mailat till.

Kram Ann-Charlotte