Zebraforum

It is currently Thu Sep 09, 2010 12:26 pm

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 11 Posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: SHEDO-tröjor!!
PostPosted: Mon Jul 26, 2010 8:43 am 

Hej! Jag beställde min första SHEDO-tröja för lite mer än två veckor sedan då jag även blev medlem i SHEDO. Jag fick även ett mail den 16/7 om att beställningen gått iväg till Attitude. Vad jag undrar är hur lång tid det brukar ta innan man får sin tröja från dess att man betalar eller från dess att beställningen har gått iväg till Attitude? Jag är ju såååå spänd av förväntan och längtar efter min tröja så jag undrar om jag kan förvänta mig att den kommer nu i veckan. Idag är det ju den 26/7 så det är 10 dagar sedan Attitude fick min beställning. Nån som vet??

Idag har jag även beställt ytterligare en T-shirt samt en Ziphoodie. Har precis fått pengar så då får man passa på! Hihihi Ziphoodien ser sååå mjuk och skön ut. Tänk då har jag en tröja som jag kan använda när det inte är varmt sommarväder ute då jag ju kommer att ha mina T-shirts. Perfekt!

Hälsningar Ann-Charlotte

Profile  

Post subject: Re: SHEDO-tröjor!!
PostPosted: Mon Jul 26, 2010 12:15 pm 

Hmm, märkligt att den inte kommit fram, dom ska skicka den inom 7 arbetsdagar, men dom segar ibland och ibland tar den en dag extra för avin att komma fram. Om tröjan inte kommit fram idag kan du maila oss då (shedotrojor(at)hotmail.com) så kan vi prata med Attitude och höra Smile

Profile  

PostPosted: Mon Jul 26, 2010 12:59 pm 

Tack! Paketet har inte kommit idag heller så nu har jag mailat angående det. Hoppas jag får den nu i veckan!!! Jag längtar såååå mycket efter den! Den är säkert jättefin! Hälsningar A-C

Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 2:57 pm 

JAAAAAAAAAAA!!!! Very Happy Idag fick jag min första SHEDO-tröja!! En t-shirt som är otroligt efterlängtad då det pga lite problem blivit fördröjd leverans! Men bättre sent än aldrig!! Och den är ju jättefin och trycket känns så otroligt bra. Jag blev även glatt överraskad av att jag fick både mitt för- och efternamn tryckt på framsidan. Trodde man bara kunde ha med förnamnet! Så jag är jätteglad! Very Happy

Och så väntar jag på att få min nya leverans av en Ziphoodie och en t-shirt till. Det är verkligen skoj att kunna visa andra var man är medlem! Det här är en toppenförening även om jag har lite svårt att förstå exakt vad man får skriva och inte skriva här i forumet.

Hälsningar Ann-Charlotte

Profile  

PostPosted: Thu Jul 29, 2010 7:33 pm 

Va glad jag blir att läsa att du är nöjd med t-shirten! Very Happy

Ja visst är det kul att vara med i SHEDO! Förstår att reglerna på forumet kan vara krångliga i början, men det är bara att fråga så förklarar vi så gott vi kan!

Profile  

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 10:20 pm 

YES!!! Idag kom min andra beställning av SHEDO-tröjor! Min svarta t-shirt och så min ziphood. Såååå fina är de och jag har redan t-shirten på mig! De senaste dagarna har jag haft den vita t-shirten på mig varje dag, tvättat den på kvällen och hängt den på tork över natten för att kunna använda den dagen efter igen! Hahahaha Jag älskar dessa tröjorna. Det är så kul att kunna gå med SHEDO-trycket på ryggen. Jag är även så tacksam över min och min väns svarta t-shirt att jag inte vet hur vi någonsin ska kunna visa vår tacksamhet över att vi fick dem i annan färg än brukligt. Faktum är att jag tycker att den svarta t-shirten är något snyggare än den vita! Det gröna på SHEDO-trycket passar utmärkt ihop med det svarta t ex. Ziphooden har jag tänkt använda under den lite kyligare årstiden och den är verkligen jätteskön och toppenfin. Vad jag dock undrar över är om det inte ska vara något tryck på ryggen? Jag trodde att det skulle vara det när jag beställde men det finns inget tryck där på min tröja, bara på bröstet. DET blev jag lite besviken över, men självklart är jag ändå glad för tröjan! Vill bara veta om det är meningen att det inte ska vara något tryck där eller om det blivit något fel? Någon här som köpt en sådan tröja? Har ni tryck eller ej där bak?

Hälsningar Ann-Charlotte

Profile  

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 11:04 pm 

Bra att du sa till! Det ska absolut vara tryck på ryggen även på ziphoodien, så det är Attitude som har gjort fel.. Jag har svarat på ditt mail med mer information!

Profile  

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 8:27 pm 

Hej Hanna! Jag kan tyvärr inte kolla min mail eftersom jag är inlagd. Så meddela gärna vad ni kommit fram till ang hur vi ska göra med frakten för min ziphood Vi skulle kunna ha det innestående inför en framtida tröjbeställning. Eller vad tycker ni? Mvh Ann-charlotte

Profile  

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 8:58 am 

Det kommer återbetalas till dig!

Profile  

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 12:27 pm 

Tack Hanna! Jag önskar mig verkligen tröjan nu. Vill använda den nu när jag är inlagd. Fast just nu har jag min svarta t- shirt på mig och jag turas om mellan den och den vita. Men jag LÄNGTAR ändå efter ziphooden. Den verkar så himla skön! Kram A-C

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 Posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]